כך תכניסו הביתה הרגלי אכילה טובים יותר לכל המשפחה

    עפר גדנקן No Comments on כך תכניסו הביתה הרגלי אכילה טובים יותר לכל המשפחה
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לתזונה נכונה, ובפרט לארוחת הבוקר, יש השפעה גדולה על היום כולו. במחקרים רבים שנערכו בנושא, עלה כי ארוחת בוקר משפרת תפקודי חשיבה כמו זיכרון וביצוע משימות בילדים.

    לאוכל בריא יותר וטוב יותר יש השפעה גדולה על חיינו. בשנים האחרונות יותר משפחות משתדלות לסגל לעצמן אורח חיים בריא יותר המלווה בתזונה נכונה. מחלבת 'טרה' מצטרפת למגמה זו ונותנת מענה באמצעות השקות חדשניות של מוצרים בריאים יותר ובעלי ערך ממשי וחשוב לקהל הצרכנים שלה.

    התחלה תזונתית נכונה משפיעה לטובה על משך היום כולו. מומלץ להרגיל את כל בני המשפחה, ובפרט את הילדים, לארוחת בוקר מזינה, משביעה ובריאה שתעניק אנרגיה להמשך היום בעבודה, בלימודים ובבית.

    מחלבת טרה מגישה כמה הצעות וטיפים שיסייעו לילד שלכם להתרגל לארוחת בוקר בריאה וטעימה יותר:

    • התחילו את הבוקר שלכם מעט מוקדם יותר. כשהשעה מתאחרת והזמן לחוץ, יש סיכוי גדול יותר לדלג על הארוחה ולצאת ללימודים בלעדיה.
    • בחרו במאכלים שאהובים על בני המשפחה. הילד אוהב עגבנייה או ירק מסוים אחר? הכינו לו כריך כזה בתוספת גבינה לבנה או כל ממרח מזין אחר והוא יאכל בשמחה וייהנה מהטעם המועדף עליו.
    • צרו בבית זמן של ארוחת בוקר משפחתית קצרה. כשכל המשפחה יושבת כמה דקות לאכול בצוותא, האווירה הופכת לחיובית ונעימה.
    • כאשר מדובר בילד בררן באוכל, דאגו לבחור את האופציה הבריאה ביותר למאכלים שהוא אוהב בכל זאת. הוא מתעקש על שוקו? שוקו מוו ללא תוספת סוכר הוא אפשרות בריאה ומזינה יותר. הילד מוכן למרוח רק קוטג' בכריך? בחרו בגבינת קוטג' מרכיבים טבעיים בלבד.
    • השקיעו כמה דקות נוספות בבוקר והכינו את הארוחה במראה אסתטי ומעורר תיאבון. צלחת יפה ומוכנה עם ירקות בצורות, קרקרים, תלולית קוטג' וכוס חלב שיחכו לילד על השולחן יגרמו לו לאכול בהנאה רבה יותר את הארוחה שלו.
    • בתחילת הדרך, כדאי לפעמים לתגמל את הילדים על שיתוף הפעולה. לאחר כמה ימים שבהם הם אכלו ארוחת בוקר טובה ומזינה, הפתיעו אותם בשקית שוקו או במוצר אהוב אחר ותגבירו את המוטיבציה.

    בכל תחום בחיים, אנחנו מעוניינים לבחור בטוב ולהגיע לאיכות חיים טובה. גם בתחום המזון אנו יכולים להחליט ולבחור מה להכין עבורי ועבור משפחתי. בחירה נכונה תיצור בנו תחושה טובה.

    מחלבת טרה הינה מהמחלבות המתקדמות בעולם, אשר כל מוצריה הינם ללא חומרים משמרים. מטרת העל המנחה את המחלבה היא 'להכניס טוב הביתה' ובבסיסה פיתוח מוצרים בריאים יותר, בעלי ערכים תזונתיים טובים יותר, מוצרים מועשרים תוך שמירה על טעם מצוין וכאלו אשר יהוו יתרון תחרותי בענף החלב במדינת ישראל.

    מחלבת טרה מציעה מגוון רחב של מוצרי חלב איכותיים ובריאים יותר ללא חומרים משמרים ובכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית, ומאפשרת לכם לבחור בטוב בכל יום מחדש.



    0 תגובות